Beldeport’un Liman Kodu Nedir?
Beldeport'un Liman Kodu TRDIL-0005'dir.
Beldeport’un Ambar Kodu Nedir?
Beldeport'un Ambar Kodu G41000005'dir.
Beldeport UN Lokasyon Kodu nedir?
BELDEPORT UN Lokasyon Kodu TR DIL'dir.
Beldeport ile ilk kez çalışmaya başlayacağız, firma kaydımı nasıl yapabilirim?
Hizmet Talep formları alanında yer alan Müşteri Bilgi Formumuzu doldurarak musteriiliskileri@beldeport.com.tr adresine mail olarak göndermeniz durumunda, firmanız liman sistemimize kayıt edilerek size bilgi verilecektir.
Beldeport limanını ziyaret etmek istiyorum, ne yapmalıyım?
Ziyaret takvimi oluşturmak için pazarlama@beldeport.com.tr adresi üzerinden satış birimimiz ile irtibata geçebilirsiniz.
Beldeport Online İşlemler menüsünden hangi hizmetleri alabilirim?
Online işlemler menüsünden VGM tartım sonucunuzu alabilir, konteynerinize ait yaklaşık ardiye tutarınızı hesaplayabilir, gemi yanaşma /ayrılma bilgilerini ve konteyner durumunuzu sorgulayabilirsiniz. İthalat Dolu Konteyner Kapı Çıkış Hizmet hesaplamalarınızı yapabiliriz.
Beldeport limanında çalışma yapacak firma personellerinden istenen belgeler nelerdir?
Limanımızda yük gözetimi veya çalışma yapacak firma yetkililerinin liman girişinde güvenlik birimine aşağıdaki belgeleri teslim etmeleri gerekmektedir.
» Deniz Gözetim Yetkilisi Tanıtım Belgesi (Yük Gözetimi Yapacak Kişiler İçin)
» Güncel SGK Kaydı
» Sağlık Raporu
» İş Sağlığı ve Güvenliği Belgesi
» Mesleki Eğitim Belgesi
» KKDZ (Kişisel Koruma Zimmet Formu)
» Geçici Görevlendirme Formu
» Araç Kullanılacak Ehliyet Fotokopisi
» Araç Ruhsat/Sigorta/Muayene Belge Fotokopisi
» Sabıka Kaydı (Son Altı Ayı Kapsayacak Şekilde)
» Deniz Gözetim Yetkilisi Tanıtım Belgesi (Yük Gözetimi Yapacak Kişiler İçin)
» Güncel SGK Kaydı
» Sağlık Raporu
» İş Sağlığı ve Güvenliği Belgesi
» Mesleki Eğitim Belgesi
» KKDZ (Kişisel Koruma Zimmet Formu)
» Geçici Görevlendirme Formu
» Araç Kullanılacak Ehliyet Fotokopisi
» Araç Ruhsat/Sigorta/Muayene Belge Fotokopisi
» Sabıka Kaydı (Son Altı Ayı Kapsayacak Şekilde)
Fiyat/Tarife bilgisi almak istiyorum ne yapmalıyım?
Genel Yük, Proje Kargo ve Konteyner fiyatlama & tarife bilgileri için yük detayları ile teknik çizim / görselin (genel yük ve proje kargolar için) pazarlama@beldeport.com.tr adresine iletilmesi durumunda satış yetkilimiz size fiyat bilgilerini iletebilecektir.
İthalat dolu konteyner çıkışı için ne yapmalıyım, gerekli evraklar nelerdir?
Yetkili kurum tarafından gümrük işlemleri tamamlanmış konteynerlerin liman sahamızdan çıkışı için;
Online işlemler müşteri portalından çıkış yapacak konteynerlere ilişkin ardiye hesaplaması yapılarak, hizmet bedeli ödemesi gerçekleştirilir ve hizmet bedeli ödemesi Beldeport banka hesaplarına yatırılarak musteriiliskileri@beldeport.com.tr adresine iletilir.
Alıcı firma tarafından yetkilendirilmiş olan gümrük komisyoncusu, çıkış için gerekli olan ve aşağıda detayları yer alan evrakları Beldeport liman tesislerine elden teslim etmelidir.
» Gümrük Gözetim Memuru Tarafından Hazırlanmış Ambar Çıkış Fişi
» Ana Ordino
» Beyanname Fotokopisi
» Konşimento Aslı
» Forwarder Tarafından Düzenlenmiş Konşimento Aslı (Forwarder ile çalışılıyor ise)
Online işlemler müşteri portalından çıkış yapacak konteynerlere ilişkin ardiye hesaplaması yapılarak, hizmet bedeli ödemesi gerçekleştirilir ve hizmet bedeli ödemesi Beldeport banka hesaplarına yatırılarak musteriiliskileri@beldeport.com.tr adresine iletilir.
Alıcı firma tarafından yetkilendirilmiş olan gümrük komisyoncusu, çıkış için gerekli olan ve aşağıda detayları yer alan evrakları Beldeport liman tesislerine elden teslim etmelidir.
» Gümrük Gözetim Memuru Tarafından Hazırlanmış Ambar Çıkış Fişi
» Ana Ordino
» Beyanname Fotokopisi
» Konşimento Aslı
» Forwarder Tarafından Düzenlenmiş Konşimento Aslı (Forwarder ile çalışılıyor ise)
Beldeport Çalışma Saatleri nedir?
Beldeport’ta gemi operasyonları 7/24 durmaksızın devam etmektedir.
Gümrüklü sahamızdan (GDA) yük çıkışları 08:00-17:30 arasında yapılabilmekte olup, gümrük mesaisi alındığı takdirde, liman çıkışları 17:30 sonrasında liman mesai ücreti talep edilmeksizin yapılabilmektedir.
Gümrük işlemleri tamamlanmış olan konteyner çıkışları Hafta içi ve Cumartesi 08:00-22:45 saatleri arasında yapılabilmektedir.
Pazar günleri kapı operasyonları yapılmamaktadır.
Gümrüklü sahamızdan (GDA) yük çıkışları 08:00-17:30 arasında yapılabilmekte olup, gümrük mesaisi alındığı takdirde, liman çıkışları 17:30 sonrasında liman mesai ücreti talep edilmeksizin yapılabilmektedir.
Gümrük işlemleri tamamlanmış olan konteyner çıkışları Hafta içi ve Cumartesi 08:00-22:45 saatleri arasında yapılabilmektedir.
Pazar günleri kapı operasyonları yapılmamaktadır.
Kantar Çeki Listemi nasıl temin edebilirim?
operasyon@beldeport.com.tr adresine kantar çeki listesi talebinizi ileterek, çeki listenizi temin edebilirsiniz.
Resmî Tatil Çalışma Programınız hakkında bilgi alabilir miyim?
Gemi operasyonlarımız 7/24 durmaksızın devam etmektedir. Dini bayramlarda Kapı ve CFS operasyonlarımıza Arife günü 20.00’den Bayram 1.gün 20.00’ye kadar ara verilmektedir. Diğer resmi tatillerde gümrük mesaisi alan müşterilerimiz için liman sahamızda hizmet verilebilmektedir.
Banka hesap bilgilerinize nereden ulaşabilirim?
Beldeport web sayfamızın müşteri hizmetleri alanında yayımlanan "Banka Bilgilerimiz bölümünden tüm banka hesap bilgilerimize ulaşabilir veya musteriiliskileri@beldeport.com.tr adresinden banka bilgilerimizi talep edebilirsiniz.
Beldeport Online Hesabı için Kullanıcı adım/şifrem hata veriyor. Nasıl bir yol izlemeliyim?
Hata ekranı görüntüsünüz ile musteriiliskileri@beldeport.com.tr adresine mail olarak göndermeniz durumunda, sizlere en kısa sürede dönüş sağlanacaktır.
İkmal için taahhütname örneklerine nereden ulaşabilirim?
İkmal için taahhütname örneğine buradan ulaşabilirsiniz.
Konteyner DBA/VGM tartım talebimi nasıl yapabilirim ve sertifikamı nasıl alabilirim?
DBA/VGM tartım talepleri online işlemler müşteri portalından yapılabilmekte ve tartım sonuçları ile VGM sertifikasını temin edebilirsiniz. Kullanıcı kılavuzuna müşteri hizmetleri portalından ulaşılabilirsiniz.
Konteynerin İç Boşaltım hizmeti alması için ne yapmalıyım?
» İç yükleme / boşaltma yapılacak yüke ilişkin bilgiler planlama@beldeport.com.tr adresine iletilerek, operasyonel uygunluk ve iç dolum/ boşaltım için randevu tarihi alınır.
» Ödenecek hizmet bedeli, operasyon öncesinde musteriiliskileri@beldeport.com.tr adresinden öğrenilerek, ödeme sürecinin tamamlandığında dair, ilgili mail adresine dekont gönderilmesi beklenecektir.
» İç Boşaltımı talep edilen konteyner(ler) için Dilovası Gümrük Müdürlüğü'ne dilekçe yardımı ile başvuru yapılır.
» Dilovası Gümrük Müdürlüğü tarafından ilgili dilekçe üzerine onaya ilişkin havale kayıt numarası eklenir.
» İlgili rezervasyonun onaylanması ve hizmet bedelinin tahsil edilmesi sonrasında, firma gümrük komisyoncusu tarafından iç boşaltım/dolum için gerekli evraklar Beldeport operasyon birimine elden teslim edilir. Gerekli evraklar aşağıdaki gibidir;
- Gümrük Gözetim Memuru tarafından hazırlanmış ambar çıkış fişi
- Beyanname fotokopisi
- Konşimento aslı stickerli olarak, (forwarder yok ise)
- Var ise ara forwarder tarafından düzenlenmiş konşimento aslı stickerli olarak,
- Dilovası Gümrük Müdürlüğü onaylı iç boşaltım dilekçesi,
- İlgili firma vekaletname fotokopisi
» Ödenecek hizmet bedeli, operasyon öncesinde musteriiliskileri@beldeport.com.tr adresinden öğrenilerek, ödeme sürecinin tamamlandığında dair, ilgili mail adresine dekont gönderilmesi beklenecektir.
» İç Boşaltımı talep edilen konteyner(ler) için Dilovası Gümrük Müdürlüğü'ne dilekçe yardımı ile başvuru yapılır.
» Dilovası Gümrük Müdürlüğü tarafından ilgili dilekçe üzerine onaya ilişkin havale kayıt numarası eklenir.
» İlgili rezervasyonun onaylanması ve hizmet bedelinin tahsil edilmesi sonrasında, firma gümrük komisyoncusu tarafından iç boşaltım/dolum için gerekli evraklar Beldeport operasyon birimine elden teslim edilir. Gerekli evraklar aşağıdaki gibidir;
- Gümrük Gözetim Memuru tarafından hazırlanmış ambar çıkış fişi
- Beyanname fotokopisi
- Konşimento aslı stickerli olarak, (forwarder yok ise)
- Var ise ara forwarder tarafından düzenlenmiş konşimento aslı stickerli olarak,
- Dilovası Gümrük Müdürlüğü onaylı iç boşaltım dilekçesi,
- İlgili firma vekaletname fotokopisi
Konteyner Muayene, Tam Tespit, Numune Alma İşlemi için ne yapmalıyım?
İhracat konteynerlerde;
Hizmet bedelinin fatura edileceği firmaya ilişkin bilgiler ile planlama@beldeport.com.tr adresine hizmet talebi e-posta yolu ile iletilir. İletilen talep, operasyon birimimiz tarafından bir sonraki gün iş planına dahil edilir. Hizmet bedelinin fatura edileceği firmaya ilişkin bilgiler ile musteriiliskileri@beldeport.com.tr adresinden talep edilen hizmete ait bedel öğrenilir ve hizmet bedeli, Beldeport banka hesaplarına yatırılır. Ödeme dekontun musteriiliskileri@beldeport.com.tr adresine iletilmesi sonrası ödemeniz aktifleştirilir ve operasyon ekibimizin belirttiği tarihte işleminiz gerçekleşir.
İthalat konteynerlerde ise;
Hizmet bedelinin fatura edileceği firmaya ilişkin bilgiler ile planlama@beldeport.com.tr adresine hizmet talebi e-posta yolu ile iletilir. İletilen talep, operasyon birimimiz tarafından bir sonraki gün iş planına dahil edilir. Konteyner çıkış işlemleri ile beraber, hizmet bedeli tahsil edilir.
Hizmet bedelinin fatura edileceği firmaya ilişkin bilgiler ile planlama@beldeport.com.tr adresine hizmet talebi e-posta yolu ile iletilir. İletilen talep, operasyon birimimiz tarafından bir sonraki gün iş planına dahil edilir. Hizmet bedelinin fatura edileceği firmaya ilişkin bilgiler ile musteriiliskileri@beldeport.com.tr adresinden talep edilen hizmete ait bedel öğrenilir ve hizmet bedeli, Beldeport banka hesaplarına yatırılır. Ödeme dekontun musteriiliskileri@beldeport.com.tr adresine iletilmesi sonrası ödemeniz aktifleştirilir ve operasyon ekibimizin belirttiği tarihte işleminiz gerçekleşir.
İthalat konteynerlerde ise;
Hizmet bedelinin fatura edileceği firmaya ilişkin bilgiler ile planlama@beldeport.com.tr adresine hizmet talebi e-posta yolu ile iletilir. İletilen talep, operasyon birimimiz tarafından bir sonraki gün iş planına dahil edilir. Konteyner çıkış işlemleri ile beraber, hizmet bedeli tahsil edilir.